RSS

ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΠΑΠΑΣ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ??

23 Ιον.

                                                Η                                                                         23/06/2011

ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ??

 

(Δεν ξέρουμε που πάνε τα 4 .μέρος 2 )

 

Συνεχίζοντας τις προσπάθειες μου για να προωθήσω τον τόπο μου ( το Δήμο Πύδνας – Κολινδρού ) , επιδιώκω να ενημερωθώ εγκαίρως σχετικά με τις διάφορες εκδηλώσεις που γίνονται κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

Αφού συμβουλεύτηκα έναν πρώην Δημοτικό Σύμβουλο του πρώην Δήμου Μεθώνης , πήγα στα γραφεία της πρώην Δημαρχείας του Δήμου Μεθώνης για να βρω διαφημιστικά και ενημερωτικά έντυπα.

Ξέροντας ότι υπήρχε άφθονο υλικό του είδους, περίμενα να βρω κάποια διαφημιστικά στην είσοδο του κτηρίου..

 Τι το πιο φυσιολογικό..!! Σε όποιο μέρος της Ελλάδος όπου έχω πάει , πάντα από την δημαρχεία έπαιρνα τα ενημερωτικά για τις εκδηλώσεις του τόπου. Και όμως. δεν βρήκα τίποτα !!!

Ανέβηκα λοιπόν, στον πρώτο όροφο με την ελπίδα ότι θα τα έβρισκα  στον χώρο αναμονής πάνω σε κάποιο τραπέζι….. Ούτε εκεί δεν υπήρχε τίποτα !!!

Κοίταξα γύρω μου με απορία.. Όλες οι πόρτες ήταν κλειστές.. αλλά άκουγα φωνές πίσω από μια πόρτα.

Γεμάτη ελπίδα πάλι, μπήκα σε εκείνο το γραφείο, περίμενα την σειρά μου για να εξυπηρετηθώ και ζήτησα τα έντυπα που έψαχνα τόσο απεγνώσμενα και έφυγα…. με άδεια χέρια !!!!

 

« Μα πως ?? » Αναρωτιέστε σίγουρα.

 

Θα σας πω αμέσως.

 

Αφού ζήτησα τα έντυπα, άρχισαν οι προσωπικές ερωτήσεις..

Ποια ήσαστε ?

Που μένετε ?

Ποιανού συζύγου είσαστε?

 

Τις απάντησα όλες με πολύ υπομονή, ελπίζοντας ακόμα πως στο τέλος της ανάκρισης θα εκπληρωνόταν το αίτημα μου.

 

Αμ δεν !!!

 

Η πρώτη απάντηση του υπάλληλου ήταν  « δεν ξέρω αν έχουμε ακόμα »

Στο όποιο απάντησα « Τόσο διαφημιστικό υλικό υπήρχε, συμφωνά με τον πρώην Δημοτικό Σύμβουλο, δεν μπορεί να μη έμεινε τίποτα !! »

Ο τόνος της φωνής μου αυτή τη φορά δεν άφηνε περιθώριο για αντιρρήσεις και έτσι συνέχισε ο υπάλληλος « Ε, ναι,. είχαμε κάποια, άλλα.. τα μαζέψαμε και δεν ξέρω που είναι τώρα.. Θα πρέπει να τα ζητήσετε από την Κύρια Αντιδήμαρχο, αλλά μόλις έφυγε.. Να ξαναρθείτε άλλη φορά ..»

 

Συμπέρασμα ( δικό μου και μόνο δικό μου. εσείς να βγάλετε το δικός σας, μόνοι σας.. )

 

Για να πάρω διαφημίστηκα και ενημερωτικά έντυπα για να προωθήσω τον τόπο μου , πρέπει πρώτα να περάσω από ανάκριση και μετά να κλείσω ραντεβού με την Αντιδήμαρχο !!!!

 

Ερωτήσεις..

 

-Έχει σημασία το που μένω και αν είμαι παντρεμένη ή όχι για να μου δώσουν αυτά τα έντυπα ??

-Έτσι συμπεριφέρονται και στους τουρίστες , Έλληνες και μη ??

-Αυτά τα ενημερωτικά έντυπα δεν θα έπρεπε να είναι σε εύκολη πρόσβαση για να μπορέσει ο καθένας να ενημερωθεί ??

-Για πιο λόγο μάζεψαν όλα τα έντυπα αυτά??

 

« Ξέρω, ξέρω..  » μου είπε μια φίλη μου.. « τα μάζεψαν επειδή σε όλα τα έντυπα έγραφε ‘ Δήμος Μεθώνης ‘ και τώρα είναι ‘ Δήμος Πύδνας – Κολινδρού ‘ και προφανώς θα επανεκδοθούν με την καινούρια ονομασία του Δήμου !! »

 

Δεκτό !!!

 

Αλλά τότε, μπορεί κανείς να μου εξηγήσει για πιο λόγο στο κόμβο της Μεθώνης κρέμασαν στην γέφυρα ένα πανό όπου γράφει « ΔΗΜΟΣ ΜΕΘΩΝΗΣ , Διήμερο πολιτιστικών εκδηλώσεων , 28 – 29 Ιουνίου στο Δ.Δ. ΜΕΘΩΝΗΣ » ( το ίδιο πανό βρίσκεται στην Άγια Βαρβάρα και στο σχολείο της Μεθώνης )

 

Δήμος Αιγινίου δεν υπάρχει πια, αλλά η σελίδα του υπάρχει στο Ιντερνέτ !!

Δήμος Μεθώνης δεν υπάρχει πια , αλλά ο Δήμος Μεθώνης αναγγέλλει το διήμερο πολιτιστικών εκδηλώσεων !!

 

Συγγνώμη, αλλά εδώ χάθηκα !!!

Γιατί έχω την εντύπωση πως ζούμε στο Δήμο Πύδνας – Κολινδρού ???

 

Εδώ ο παπάς, εκεί ο παπάς , που είναι ο Δήμος . ουπς . ο παπάς ??

 

Δεδε Ιζαμπελ

 
2 Σχόλια

Posted by στο Ιουνίου 23, 2011 in Uncategorized

 

Ετικέτες: , , , ,

2 responses to “ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΠΑΠΑΣ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ??

  1. giorgos

    Ιουνίου 23, 2011 at 3:54 ΜΜ

    Αγαπητή Ιζαμπέλ,

    Δεν χάθηκε μόνο ο παππάς αλλά και η παπαδιά και τα παπαδοπαίδια..!!!!

    Γλυτώνει κανείς όταν παίρνει των ματιών του και φεύγει από αυτή το «Ουζμπεκιστάν» που το λένε Ελλάδα

    Στου κωφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα….!!!!!

     
    • Ιζαμπέλ Δέδε

      Ιουνίου 23, 2011 at 4:32 ΜΜ

      Dear Giorgios,
      Ωραια τα λες και εγω με το χιουμορ μου, διαβάζω οπως με βολεύει και διορθώνω αυτόματα ‘ τα παπαδοπαίδια’ σε ‘παπαβατοπαίδια ‘… οποιος κατάλαβε…

       

Σχολιάστε

 
