RSS

ΌΤΑΝ ΑΓΑΠΆΣ….

12 Δεκ.

Στην ζωή μας συναντάμε διάφορους ανθρώπους … Ο καθένας με το χαρακτήρα του…Οπότε, ο καθένας αντιμετωπίζει την ζωή και τα προβλήματα της με διαφορετικό τρόπο.

Η καθημερινότητα αποτελεί πλέον πρόκληση και η κρίση δεν αφήνει τον κόσμο να εκτιμά αυτό που έχει και να χαρεί τις λίγες όμορφες στιγμές που περνάνε…

Το να βγάλεις το προς το ζην είναι σχεδόν ο μοναδικός στόχος της ζωής μας και ευλογημένοι φαίνονται όσοι έχουν ακόμη την δυνατότητα να εργαστούν.

Το να κάνεις μια δουλειά που σου αρέσει είναι πολυτέλεια και λίγοι την κατέχουν…

Όταν όμως συναντάμε τέτοιους ανθρώπους πρέπει να τους χαιρόμαστε και να τους ενθαρρύνουμε !!!

Σήμερα λοιπόν, μέσα στην φούρια μου, μέσα στα προβλήματα μου, μέσα στο τρέξιμο μου είχα την τύχη να συναντήσω τέτοιους ανθρώπους….

Είχα αποφασίσει ότι σήμερα, ότι και να γίνει, θα πρέπει να καθαριστεί το αμάξι μου. Οπότε έπρεπε να το εντάξω στο πρόγραμμα μου ανάμεσα τις δουλειές στην Θεσσαλονίκη και τις δουλειές στην Κατερίνη …

Το πλυντήριο όπου συνήθιζα να πάω έχει κλείσει και που να πάω τώρα ;

Μέρες τριγυρνούσε αυτό το ερώτημα στο μυαλό μου και πάντα εμφανιζόταν μια εικόνα : Ένα πλυντήριο αυτοκινήτων σε μια γωνιά στην Κατερίνη κοντά στο σχολείο όπου έδιναν οι μαθητές μου εξετάσεις αγγλικών…Μια φορά το είχα προσέξει πριν ενάμιση χρόνο έτσι όπως περνούσα με το αμάξι ..στην άκρη των ματιών …και μου έμεινε.

Πήγα λοιπόν Θεσσαλονίκη και μετά Παραλία Κατερίνης… Είδα πολλά πλυντήρια αυτοκινήτων, μου σύστησαν άλλα τόσα και όμως κατέληξα σε αυτό που έμεινε στο μυαλό μου τόσο καιρό… Εκεί κοντά στην Άγια Άννα … Έκανα και κύκλους μάλιστα πριν το βρω… Κάτι με τραβούσε … Έπρεπε οπωσδήποτε να πάω εκεί…. Και ξαφνικά το είδα μπροστά μου !!!

» Αυτό είναι » είπα από μέσα μου !!!

Πάρκαρα, συνεννοήθηκα με το παλικάρι, του άφησα το αμάξι μου και πήγα για καφέ, χωρίς άγχος… Κάτι που δεν το συνηθίζω !!! Εγώ, να αφήσω το αμάξι μου σε ξένα χέρια χωρίς τύψεις !!! Δεν ξανάγινε !!

Και όμως… Το έκανα … Και δεν το μετάνιωσα !!!!

Όταν γύρισα το αυτοκίνητο ήταν αγνώριστο !! Δεν είχαν αφήσει γωνία για γωνία ( και πιστέψτε με το OPEL ZAPHIRA έχει πολλές γωνίες !! )

Όταν αγαπάς την δουλειά σου δίνεις όλο τον εαυτό σου για να πετύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα και η ευχαρίστηση και η χαρά που ζωγραφίζονται στο πρόσωπο του πελάτη είναι η μεγαλύτερη αμοιβή που μπορείς να πάρεις !!!

Σήμερα είχα την τύχη να γνωρίσω ανθρώπους που αγαπάνε την δουλειά τους και την αγάπη αυτήν την είδα απλωμένη σε όλο το αμάξι μου, την ένιωσα όλη μέρα και την νιώθω κάθε φορά που παίρνω το τιμόνι…

Τέτοιους ανθρώπους αξίζουν να τους χειροκροτήσουμε, να τους ενθαρρύνουμε, να τους στηρίξουμε …

Μπράβο σας παιδιά !!!!

Χάρη σε εσάς είχα μια ηλιαχτίδα στην ψύχη μου όλη μέρα….

Βασικά, για να πω την αλήθεια, είχα 2 ηλιαχτίδες στην ψυχή μου σήμερα διότι στο πλυντήριο βρέθηκε ένα καλό παλικάρι ο οποίος ως πραγματικός ιππότης μου άφησε την σειρά του ( μια ολόκληρη ώρα αναμονής ) !!!

Τι είδε; τι κατάλαβε και το αποφάσισε; Δεν το ξέρω… Κάποια στιγμή ελπίζω να μου τα πει από κοντά… Πάντως χωρίς να το ξέρει έσωσε το πρόγραμμα μου και κατάφερα να κάνω ότι είχα προγραμματίσει …

Σήμερα γνώρισα 2 αξιόλογους ανθρώπους… Έναν ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ ( με την δουλειά του ) και έναν ΥΠΠΌΤΗ !!!!

Μου έδωσαν χαρά και ελπίδα…

Σήμερα ήταν προικισμένη μέρα !!!

Ιζαμπέλ Δέδε

έτοιμο το αμάξι μου !!! Έγινε κουκλί !!!

έτοιμο το αμάξι μου !!! Έγινε κουκλί !!!

dsc04389

Ιζαμπέλ Δέδε

Ιζαμπέλ Δέδε

 
Σχολιάστε

Posted by στο Δεκέμβριος 12, 2016 in Uncategorized

 

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

 
