RSS

Αγαπητοί αναγνώστες…

26 Νοέ.

Το γεγονός ότι δεν αναρτώ τίποτα τελευταία στο μπλογκ μου δεν σημαίνει ότι σταμάτησα το έργο μου… Είμαι παρούσα όσο ποτέ απλώς θα με βρείτε στον » Οδηγό Πιερίας » με τον οποίο συνεργάζομαι ενεργά. Όσοι επιθυμούν να ενημερωθούν σχετικά με τα τελευταία άρθρα που δημοσιεύσαμε μπορούν να μπουν στην σελίδα » Οδηγός Πιερίας » και πατώντας το κουμπί » ΔΙΑΦΟΡΑ » στις ετικέτες που εμφανίζονται να πατήσουν πάνω στο όνομα μου.. Έτσι θα εμφανίζονται όλες οι τελευταίες δημοσιεύσεις μου…..

https://odigos-pierias.gr/

 

Σας ευχαριστώ πολύ

Ιζαμπέλ Δέδε

 

 
Σχολιάστε

Posted by στο 26 Νοεμβρίου, 2018 σε Uncategorized

 

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.